RURA INTERCOOLERA BMW E60 E61 520 530 11617798438
RURA INTERCOOLERA BMW E60 E61 520 530 11617808414, 11614727353, 11617798438
✔ PRZEZNACZENIE
PRZEWÓD TURBO INTERCOOLERA ZASTOSOWANY W:
BMW
E60 525 2.5d 177KM od 2004r. do 2010r.
E60 525 2.5d 163KM od 2004r. do 2010r.
E60 525 3.0d 197KM od 2007r. do 2010r.
E60 525 3.0xd 197KM od 2007r. do 2010r.
E60 530 3.0d 218KM od 2003r. do 2010r.
E60 530 3.0d 231KM od 2003r. do 2010r.
E60 530 3.0d 235KM od 2007r. do 2010r.
E60 530 3.0d 211KM od 2003r. do 2010r.
E60 530 3.0xd 231KM od 2005r. do 2010r.
E60 530 3.0xd 235KM od 2007r. do 2010r.
Touring E61 525 2.5d 177KM od 2004r.
Touring E61 525 2.5d 163KM od 2004r.
Touring E61 525 3.0d 197KM od 2007r.
Touring E61 525 3.0xd 197KM od 2007r.
Touring E61 530 3.0d 218KM od 2004r.
Touring E61 530 3.0d 231KM od 2005r.
Touring E61 530 3.0d 235KM od 2007r.
Touring E61 530 3.0d 211KM od 2005r.
Touring E61 530 3.0xd 231KM od 2005r.
Touring E61 530 3.0xd 235KM od 2007r.
✔ NUMER ORYGINALNY CZĘŚCI
NUMER OE :
11617808414
11614727353
11617798438
Upewnij się, że numer OE Twojej części jest zgodny z powyższym.
✔ SPECYFIKACJA TECHNICZNA
WYMIARY:
- Średnica wewnętrzna przewodu: 55mm
- Średnica wewnętrzna szybkozłączki: 70mm
- Grubość ścianki ok. 5mm
W KOMPLECIE OPASKA ZACISKOWA.
✔ CERTYFIKAT I JAKOŚĆ
PRZEWÓD JEST:
- wysokiej jakości
- wzmacniany włóknem kevlarowym
- przystosowany do pracy w wysokiej temperaturze
- przystosowany do pracy pod ciśnieniem
- odporny na olej pojawiający się w układzie turbodoładowania
- wykonany na podstawie oryginału
Produkt wykonany z wytrzymałego i odpornego na zużycie materiału NBR-CR. Poddany odpowiednim testom przed dopuszczeniem do użytkowania.
PRODUKT EUROPEJSKI!!!
UWAGA !!!
- KAŻDY PRZEWÓD Z NASZEJ OFERTY POSIADA SWÓJ NUMER ORYGINALNY.
- PRZY WYBORZE PRZEWODU DO TWOJEGO SAMOCHODU NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ NUMEREM OE.
- JEŻELI NIE POSIADASZ TAKIEGO NUMERU LUB NIE JESTEŚ PEWIEN CZY PRZEWÓD PASUJE SPRAWDZIMY PO NUMERZE VIN - ZADZWOŃ +22 182 31 58 LUB NAPISZ E-MAIL biuro@turborury.pl
- CHĘTNIE POMOŻEMY CI W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO PRZEWODU W CELU UNIKNIĘCIA POMYŁKI.