PRZEWÓD RURA WĄŻ TURBO DACIA SANDERO LOGAN III CAPTUR II 1.0 TCe 144605006R
PRZEWÓD RURA WĄŻ TURBO DACIA SANDERO LOGAN III CAPTUR II 1.0 TCe 144605006R
✔ PRZEZNACZENIE
PRZEWÓD TURBO INTERCOOLERA ZASTOSOWANY W:
DACIA
SANDERO III, 1.0 TCe 100:
- 2021-01, 74, 101
SANDERO III, 1.0 TCe 100 ECO-G:
- 2021-01, 74, 101
SANDERO III, 1.0 TCe 90:
- 2021-01, 67, 91
SANDERO III, 1.0 TCe 90 ECO-G:
- 2021-01, 67, 91
JOGGER, 1.0 TCe 100 ECO-G:
- 2022-03, 74, 101
JOGGER, 1.0 TCe 90 ECO-G:
- 2022-03, 67, 91
LOGAN III, 1.0 TCe 100 ECO-G:
- 2021-05, 74, 101
MITSUBISHI
ASX (VSX_, VSE_), 1.0 (VSXG0):
- 2023-01, 67, 91
REANAULT
CAPTUR II (HF_), 1.0 TCe 100 (HFMT):
- 2020-01, 74, 101
CLIO V (B7_), 1.0 LPG (B7MT):
- 2019-06, 74, 101
CLIO V (B7_), 1.0 TCe 100 (B7MT):
- 2019-06, 74, 101
CAPTUR II (HF_), 1.0 TCe 90 ECO-G (HFM6):
- 2021-01, 67, 91
CAPTUR II (HF_), 1.0 LPG (HFMT):
- 2020-01, 74, 101
CAPTUR II (HF_), 1.0 TCe 90 (HFM6):
- 2020-09, 67, 91
CLIO V (B7_), 1.0 TCe 90 (B7MT):
- 2020-08, 67, 91
CLIO V (B7_), 1.0 LPG (B7MT):
- 2021-11, 67, 91
✔ NUMER ORYGINALNY CZĘŚCI
NUMER OE :
144605006R
Upewnij się, że numer OE Twojej części jest zgodny z powyższym.
✔ SPECYFIKACJA TECHNICZNA
WYMIARY:
- Średnica wewnętrzna szybkozłączki: 60mm
- Średnica wewnętrzna przewodu: 45mm
- Grubość ścianki ok. 5mm
W KOMPLECIE OPASKA ZACISKOWA.
✔ CERTYFIKAT I JAKOŚĆ
PRZEWÓD JEST:
- wysokiej jakości
- wzmacniany włóknem kevlarowym
- przystosowany do pracy w wysokiej temperaturze
- przystosowany do pracy pod ciśnieniem
- odporny na olej pojawiający się w układzie turbodoładowania
- wykonany na podstawie oryginału
Produkt wykonany z gumy NBR-CR. Poddany odpowiednim testom przed dopuszczeniem do użytkowania.
PRODUKT EUROPEJSKI!!!
UWAGA !!!
- KAŻDY PRZEWÓD Z NASZEJ OFERTY POSIADA SWÓJ NUMER ORYGINALNY.
- PRZY WYBORZE PRZEWODU DO TWOJEGO SAMOCHODU NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ NUMEREM OE.
- JEŻELI NIE POSIADASZ TAKIEGO NUMERU LUB NIE JESTEŚ PEWIEN CZY PRZEWÓD PASUJE SPRAWDZIMY PO NUMERZE VIN - ZADZWOŃ +22 182 31 58 LUB NAPISZ E-MAIL biuro@turborury.pl
- CHĘTNIE POMOŻEMY CI W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO PRZEWODU W CELU UNIKNIĘCIA POMYŁKI.