RURA WĄŻ TURBO VW AMAROK 2.0 TDI BiTDI 2H0145708
RURA WĄŻ TURBO VW AMAROK 2.0 TDI BiTDI 2H0145708, 2H0145708E, 2H0 145 708 E, 2H0145708F, 2H0 145 708 F
✔ PRZEZNACZENIE
PRZEWÓD TURBO INTERCOOLERA ZASTOSOWANY W:
VW AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI:
- 120 KW, 1968 CCM, 163 KM, 2010/09-2012/08
VW AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion:
- 120 KW, 1968 CCM, 163 KM, 2010/09-2012/08
VW AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 TDI 4motion:
- 90 KW, 1968 CCM, 122 KM, 2010/09-2013/10
VW AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 TDI:
- 90 KW, 1968 CCM, 122 KM, 2010/09-2013/10
- 103 KW, 1968 CCM, 140 KM, 2012/07-
VW AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 TDI 4motion:
- 103 KW, 1968 CCM, 140 KM, 2012/06-
VW AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 2.0 TDI:
- 90 KW, 1968 CCM, 122 KM, 2011/09-2013/10
- 103 KW, 1968 CCM, 140 KM, 2011/09-2016/10
VW AMAROK Platforma / podwozie (S1B, S6B, S7B) 2.0 TDI 4motion:
- 103 KW, 1968 CCM, 140 KM, 2011/09-2016/10
✔ NUMER ORYGINALNY CZĘŚCI
NUMER OE :
2H0145708
2H0145708E
2H0 145 708 E
2H0145708F
2H0 145 708 F
Upewnij się, że numer OE Twojej części jest zgodny z powyższym.
✔ SPECYFIKACJA TECHNICZNA
WYMIARY:
- Średnica wewnętrzna przewodu: 53/60mm
- Grubość ścianki ok. 5mm
W KOMPLECIE OPASKI ZACISKOWE.
✔ CERTYFIKAT I JAKOŚĆ
PRZEWÓD JEST:
- wysokiej jakości
- wzmacniany włóknem kevlarowym
- przystosowany do pracy w wysokiej temperaturze
- przystosowany do pracy pod ciśnieniem
- odporny na olej pojawiający się w układzie turbodoładowania
- wykonany na podstawie oryginału
Produkt wykonany z wytrzymałego i odpornego na zużycie materiału NBR-CR. Poddany odpowiednim testom przed dopuszczeniem do użytkowania.
PRODUKT EUROPEJSKI!!!
UWAGA !!!
- KAŻDY PRZEWÓD Z NASZEJ OFERTY POSIADA SWÓJ NUMER ORYGINALNY.
- PRZY WYBORZE PRZEWODU DO TWOJEGO SAMOCHODU NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ NUMEREM OE.
- JEŻELI NIE POSIADASZ TAKIEGO NUMERU LUB NIE JESTEŚ PEWIEN CZY PRZEWÓD PASUJE SPRAWDZIMY PO NUMERZE VIN - ZADZWOŃ +22 182 31 58 LUB NAPISZ E-MAIL biuro@turborury.pl
- CHĘTNIE POMOŻEMY CI W DOBORZE ODPOWIEDNIEGO PRZEWODU W CELU UNIKNIĘCIA POMYŁKI.